منفی 4

منفی 4

Manfi 4
منفی 4

منفی 4

Manfi 4

دانلود اتوکد نقشه سازه به همراه دیتیل و جزییات اجرای سایبان ایسگاه پایانه

دانلود اتوکد نقشه سازه به همراه دیتیل و جزییات اجرای سایبان ایسگاه پایانه

دانلود اتوکد نقشه سازه سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای به ابعاد طول 2640 و عرض 830 و ارتفاع 545 که طول آن می تواند متغیر باشد و افزایش یا کاهش یابد ، نقشه فوق با رعایت تمام ضوابط شهرداری و آیین نامه های نظام مهندسی طراحی وترسیم شده برای استفاده مهندسین و دانشجویان و پیمانکاران

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه به همراه دیتیل و جزییات اجرای سایبان ایسگاه پایانه

دانلود اتوکد نقشه سازه به همراه دیتیل و جزییات اجرای سایبان ایسگاه پایانه
دسته بندی عمران
فرمت فایل dwg
حجم فایل 1709 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

دانلود اتوکد نقشه سازه سایبان ایسگاه پایانه به همراه دیتیل و جزییات اجرای به ابعاد طول 26.40 و عرض 8.30 و ارتفاع 5.45 که طول آن می تواند متغیر باشد و افزایش یا کاهش یابد ، نقشه فوق با رعایت تمام ضوابط شهرداری و آیین نامه های نظام مهندسی طراحی وترسیم شده برای استفاده مهندسین و دانشجویان و پیمانکاران .

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه به همراه دیتیل و جزییات اجرای سایبان ایسگاه پایانه

کاهش فاصله دولت و شهروندان

انگیزه ایجاد دولت الکترونیک در حقیقت ترمیم نحوه ارتباطات بین دولت با شهروندان، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی در همه سطوح است دولت الکترونیک خواهان نگاهی مجدد به دشواری های موجوددر ارائه سرویس های دولتی به شهروندان است دولت الکترونیک سعی در حل مشکلات مشترک بین سازمان های دولتی دارد دولت الکترونیک می کوشد ارتباط خودرابا بخش های خصوصی مستحکم تر کر
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 16
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6774 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 137
پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

فروشنده فایل

کد کاربری 7169
کاربر

•دولت های پیشرفته با دشواری های حساس و جدیدی روبرو هستند. آنها می بایست سرویس های خود را با توجه به افزایش انتظارات شهروندان و مراکز تجاری در سطح کشور و بدون ایجاد هر گونه تنش در سطح جامعه ، حفظ ، و دائماً آنها را ارتقا دهند و بوروکراسی های اداری را تبدیل به سرویس های شهروند- محور و کارآمد کنند ، تا بدین وسیله با سرعت وکیفیتی که در ارائه خدمات خود عرضه    می نمایند ، بتوانند در سطح جهانی و ملی رقابت کنند. •ایجاد دولت الکترونیک ، روشی موفقیت آمیز برای کاستن آن دشواری های بوروکراتیک در کنار  بالا رفتن سطح انتظارات شهروندان بوده و می باشد و به منظور ارائه خدمات دولت الکترونیکی، وجود یک زیر ساخت اطلاعاتی در سطح ملی واجب است و نائل آمدن به اهداف دولت الکترونیک مستلزم در اختیار داشتن بستر انتقالی قابل دسترس برای تمامی شهروندان در سطح کشور است. این بستراطلاعاتی باید داده های مهم و حیاتی را با امنیت کامل و سرعت بالا در میان سازمان ها و شهروندان جا به جا کرده و بتواند به  راحتی   قابلیت های جدید را به  سرویس های موجود خود، بدون آنکه به کیفیت سرویس های موجود لطمه ای وارد شود، اضافه کند.

•انگیزه ایجاد دولت الکترونیک در حقیقت ترمیم نحوه ارتباطات بین دولت با شهروندان، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی در همه سطوح است. دولت الکترونیک خواهان نگاهی مجدد به    دشواری های موجوددر ارائه سرویس های دولتی به شهروندان است. دولت الکترونیک سعی در حل مشکلات مشترک بین سازمان های دولتی دارد. دولت الکترونیک می کوشد ارتباط خودرابا        بخش های خصوصی مستحکم تر کرده ، و آن را ارتقا بخشد.در سال های اخیر،شاهد فاصله گرفتن خدمات عمومی ارائه شده توسط دولت از سطح انتظارات شهروندان در جامعه هستیم و این فاصله بخصوص در بخش هایی که شهروند در مقام یک مشتری از دولت سرویس می گیرد(همچون بانکداری و سرویس های گمرکی) به وضوح خود را نشان می دهد.دولت ها ،دیگر قادر به حفظ و ارتقا سرویس های خود به روش سنتی جهت برآوردن نیازهای جامعه نمی باشند،مگر اینکه متوسل به ابزارهای جدیدی جهت حفظ کیفیت سرویس های خود در سطح جامعه شوند.دولت الکترونیکی یکی از آن ابزارهایی است که توانسته است در کم کردن فاصله بین شهروندان و دولت نقش بسزایی داشته باشد وشعار خود را در این راستا، برخورداری از سرویس های دولتی با ویژگی هایی چون دسترسی همگانی،عدالت اجتماعی،پاسخگویی و بهره وری در تمامی سطوح می داند.

•در پاسخ به نیاز شهروندان و بطور کلی مشتریان دولت از هر صنفی که باشند،دولت های پیشرفته در سطوح استانی و کشوری خود اقدام به ایجاد دولت های محلی و مرکزی نموده اند که بتوانند به شهروندان خود بهترین سرویس را ارائه دهند.تمامی دولت های استانی در آن کشورها،حداقل،نقشه راه ارائه سرویس های هر چه بهتر و شهروند-محور خود را تدوین کرده اند. •کشورهای مختلف در ارائه راهکارها و سرویس های خود به شهروندانشان،استراتژی های مختلفی را دنبال می نمایند،ولی همه کشورهادر پیاده سازی پروژه دولت الکترونیکی خود،حداقل در دو فاز با هم مشترک هستندکه در ذیل به آنها اشاره می شود. •اولین گام در ایجاد یک دولت الکترونیک،استفاده از فناوری اینترنت و وب جهت اطلاع رسانی به شهروندان به صورت بهتر،و تبادل اطلاعات در ابتدائی ترین سطح،از طریق فرم هایی است که بر روی سایت های دولتی قرار داده می شود.این فاز بسیار ساده و ابتدائی خواهد بود اما برای فازهای بعدی به سرمایه گذاری بیشتر و بکارگیری نیروهای متخصص تری نیاز می باشد.

•فاز دوم در راستای تحقق دولت الکترونیک،حرکت از سوی تبادل اطلاعات ساده و اولیه به سمت تغییر شکل تبادل اطلاعات با دولت و تحول در نحوه پردازش آنها توسط دولت است.این فاز عمدتاً بر روی حذف محدودیت های برقراری ارتباط با دولت متمرکز می شود تا دولت را به دولتی کارآمد و شهروند-گرا تبدیل می کند. دولت در این فاز نه تنها سریعتر و هوشمندانه تر به شهروندان پاسخ       می دهد،بلکه خود نیز،با شهروندان به صورتی متفاوت برخورد خواهد کرد.از مهمترین مزایای این فاز می توان به موارد زیر اشاره داشت: •   ارتباط بهتر بین دولت و آنچه توسط دولت کنترل می شود(محیط تعاملی بهتر). •ارائه خدمات دولتی به شهروندان با هزینه کمتر،بهره وری بهتر و کیفیت بالاتر. •سطح بالاتری از ارتباطات بین شهروندان و دولت بدین صورت که با کمرنگ تر شدن ارتباطات فیزیکی بین آن دو،عملاًسطح اطمینان در تعاملات آنها بالاتر می رود. •بالا بردن ظرفیت دولت در تحلیل و کنترل اطلاعات شهروندان و نتیجتاً ارائه خدمات بهتر با توجه به اطلاعات کسب شده.

معماری کلان دولت الکترونیک

•همان طور که قبلاً هم ذکر شد،اولین گام در تحقق دولت الکترونیکی،کاهش هزینه ها و افزایش سطح رفاه و آسایش شهروندان است.فاز بعدی،تغییر در نحوه برخورد و تعامل دولت و شهروندان و به عبارتی دیگر،دگرگونی در نحوه تعامل آنها است. در انتهای این دو فاز،شهروندان به ابزارهایی مجهز شده اند که توسط آنها می توانند با دولت خود، به صورت هدفمند در بالاترین سطح تعامل نمایند. •در چنین شرایطی،دولت از نظر شهروندان،همچون یک سازمان تک واحدی بزرگ به نظر می رسد.به همین دلیل،برای ارائه چنین سطحی از خدمات،دولت می بایست زیرساخت های مشترک بین     سازمان های مختلف خود را درلایه های اصلی فناوری،برنامه های کاربردی و زیرساخت شبکه ملی ایجاد کند. •به منظور ایجاد شبکه های هوشمند بین سازمان ها و نهادهای دولتی،معماری شبکه باید به صورتی باشد که سه ویژگی انعطاف پذیری ،یکپارچگی و انطباق پذیری را در بر داشته باشد.علاوه بر آن،این شبکه باید مصون و قابل اعتماد باشد.سرویس های زیر ساخت اطلاعاتی بایدبرای تمام شهروندان با سرعت بالا در دسترس باشد و این شبکه از سیستم کنترل ترافیک برخوردار گردد. هوشمندی این شبکه باید در سطح تشخیص نوع داده ها باشد،امنیت کامل داشته و سرویس هایش یکپارچه بوده،یعنی داده،صدا و تصویر یکجا در کنار هم بوده و مدیریت متمرکز داشته باشد(شکل 1-1)

شکل(1-1)ویژگی های سرویس های دولت الکترونیک برروی مسیر اطلاعاتی ملی

مشاوره پیش از طلاق

دانلود پاورپوینت مشاوره پیش از طلاق


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1814 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مشاوره پیش از طلاق جهت رشته ی روان شناسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تبدیل متقاضیان طلاق به متقاضیان زوج درمانی (پیشگیری از وقوع طلاق های غیر ضرور): لزوم بررسی تصمیم جدایی زوج توسط یک متخصص برای اطمینان از عبور زوجین از نقطه بی بازگشت طلاق.

کاهش غیر مستقیم عوارض روانی طلاق برای زوجین: هرچه میزان مشورت، اندیشه و تامل قبل از طلاق بیشتر باشد، سازگاری با زندگی پس از آن بهتر صورت می گیرد.(ملیچار و چیریبوگا، 1988 و صدیقی و نیازی، 1388)

کمک به زوجین برای آشنایی با عوارض طلاق و شیوه های سازگاری با آن

 

 

 

فهرست مطالب

اهداف و ضرورت مشاوره و مداخله پیش از طلاق

طلاق در دیدگاه های روانشناختی

نظریه روانی – اجتماعی طلاق

انواع طلاق در نظریه شش مرحله ای

خواستگاه مشکلات زوج ها

زوجهای متقاضی طلاق در چه شرایطی قرار دارند؟

فرایند معمول در هر زوج درمانی

ارتباط درمانی چیست

عوامل موثر در ارتباط با زوج های متقاضی طلاق

ایجاد یک جو امن

عوامل موثر در ایجاد رابطه همکارانه با زوج

بایدها و نبایدها برای برقراری رابطه درمانی

اشتباهات رایج در مشاوره طلاق

ساختار مصاحبه با زوج

جلسه ارزیابی مشترک اولیه

و....


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بالینی رسواس

نمونه شرح حال کامل بیمار وسواسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 1582 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
نمونه مصاحبه بالینی وسواس (دو نمونه گزارش کار)

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

نمونه مصاحبه بالینی وسواس فکری عملی

 

تعداد صفحات:   26 (دو نمونه مصاحبه)

نوع فایل:   WORD

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)

 

فهرست مطالب نمونه اول:

مصاحبه

معاینه وضعیت روانی (ظاهر، خلق، حافظه، توجه و تمرکز و ....)

ویژگی های تشخیص اختلال وسواسی جبری

تشخیص بالینی

فهرست مطالب نمونه دوم:

شرح حال (اطلاعات، شکایت عمده، مشکلات موجود و ....)

معاینه وضعیت روانی

تشخیص

مصاحبه

 

 

بخشی از متن نمونه اول:

معاینه وضعیت روانی:

ظاهر: مراجع ظاهری بسیار مرتب و منظمی داشت و شیک پوش بود و موهای شانه شده و با کت و شلوار مد روز و سن ظاهری اش با سن واقعی اش منطبق بود. و تماس چشمی داشت و گاهی به فکر فرو می رفت و تماس چشمی ضورت نمی گرفت .

خلق: بر اساس محتوای صحبت و شواهد رفتاری، خلق توام با اضطراب، غمگینی، ترس و احساس گناه متناسب با محتوای افکارش  از لحاظ شدت متوسط و پایدار بود.

حافظه: با توجه به ارزیابی های روتین مراجعه از نظر حافظه فوری، کوتاه مدت و بلند مدت مشکلی نداشت  .......................

مصاحبه:

*سلام

***سلام خوش آمدید. بفرمایید

*ممنونم

***خودتونو معرفی می کنید؟

*بله من کامران. ش هستم

***منم .................. هستم روانشناس بالینی

***شغلتون چیه آقای ش؟

* کارمند بیمارستان هستم

***تو کدوم قسمت؟

*قسمت خدمات

***کارا خوب پیش میره از کارتون راضی هستید؟

*بله بد نیست

***علت مراجعه تون چیه؟

*راستش بخاطر افکار وسواسی درمورد امور دینی و مذهبی  که دارم و  باعث میشن من به اعمال وسواسی مثلا قرآن زیاد ، نماز طولانی و مستحبی بخونم و  ذکرهای خاص بگم مراجعه کردم

***در مورد این افکار بیشتر توضیح می دید؟

*توضیح دادنش یکم سخته ................

 

 

بخشی از متن نمونه دوم:

شرح حال:

تاریخچه شخصی(Personal history) :

با زایمان طبیعی به دنیا آمده در دوران نوزادی دچار تشنج شده است. بچه بسیار لجبازی بودی و همیشه با خواهر بزرگترش دعوا داشته و او را می زد. او دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری کرده بود و درس هایش نیز به نسبت خوب بود در اواخر دبیرستان با پسر همسایه اش دوست شده بود  و علی رغم مخالف های خانواده با او ازدواج کرد. بعد نامزدی خانم اسدی به دانشگاه رفت و دو سال بعد با هم ازدواج کردند. شوهرش بیکار بود و تصمیم گرفت به استخدام نیروی انتظامی در آید و این باعث شد که شوهر خانم اسدی چند سال دور از شهرش به خدمت بپردازد و همین عامل باعث جدایی خانم اسدی از شوهرش شد. خانم اسدی چند سالی با خانواده شوهرش زندگی کرد. تا اینکه شوهرش به شهرش برگشت و آنها با هم در خانه مشترکشان زندگی خود را آغاز نمودند. بعد از چند سال بچه دار شدند. خانم اسدی می گوید چند سال زندگی کنار خانواده شوهر و تنها بودن اثرات بدی روی او گذاشته بود بسیار تحریک پذیر شده بودم و با کوچکترین حرفی از کوره در می رم. وضع روحی ام روز به روز بدتر می شد و از اون طرف رابطه من با شوهرم نیز خیلی بد بود با کوچکترین حرفی با هم دعوا .............

مصاحبه

م:خانم اسدی چه عامل باعث شده اینجا بیایید؟

ب:احساس خیلی بدی دارم، همش دوست دارم گریه کنم و تنها باشم.

م:شوهرتون خبر دارن که اینجا اومدید؟

ب:نه چیری نمی دونه.چیزی نگفتم.

م:چرا؟

ب:چون می ترسیدم اگه بهش بگم بازم باهام دعوا کنه یا بگه مشکل از تو هستش و حق به جانب بشه.

م:دعوا.. شما با هم مشکلی دارید؟

ب:مشکل ... زیاد.من فقط به خاطر پسرم باهاش زندگی می کنم اگه پسرم نبود حتما ازش جدا می شدم.

م:می تونید در این مورد بیشتر صحبت کنید؟

ب:داستان زندگی من خیلی زیاده از کجا شروع کنم.

م:از هرجا که راحترید.