منفی 4

منفی 4

Manfi 4
منفی 4

منفی 4

Manfi 4

. دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گاز
دسته بندی نفت و پتروشیمی
فرمت فایل doc
حجم فایل 119 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

چکیده

سیستم های خط لوله ی دفن شده به صورت یک بخش کلیدی از زیر ساخت های تاسیسات جهانی می باشد، و هر گونه اختلال قابل توجه در عملکرد این سیستم ها اغلب خود را به شکل  تاثیرات نامطلوب در کسب و کار منطقه ای،  اقتصادی و  یا شرایط زندگی شهروندان نشان می دهد. این فصل مسائل مربوط به ارزیابی خطرات زمین لرزه بر خطوط لوله انتقال گاز طبیعی یا هیدروکربن های مایع و خطوط لوله ای که بخشی از سیستم توزیع گاز در یک منطقه می باشد  را مورد بحث قرار می دهد. منابع خاصی با توجه به فلسفه، روش ها و فن آوری اتخاذ شده در طراحی و  عملیات خط لوله برای حداقل رساندن خطرات آسیب رسیدن به خط لوله در طول زمین لرزه ارائه شده است.

واژه های کلیدی: خط لوله، خطر، اثر تقابل خاک-لوله، هدف عملکرد.

1-25 مقدمه

ماهیت خطرات لرزه ای پیش بینی شده، یک نکته کلیدی در ارزیابی عملکرد خط لوله تحت شرایط بارگذاری لرزه ای می باشد. بررسی عملکرد سیستم های خط لوله تحت چنین خطراتی معمولاً با استفاده از معادلات بر اساس  فرضیات ساده سازی یا تکنیک های مدل سازی عددی پیچیده به صورت دستورالعمل های شرح داده شده که به عقب به اوایل 1980 و بیشتر  به روز رسانی های اخیر  برمی گردد.

این فصل مسائل مربوط به ارزیابی خطرات زمین لرزه بر خطوط لوله  ارائه کننده نقطه به نقطه انتقال گاز طبیعی یا هیدروکربن های مایع و خطوط لوله  اصلی توزیع که بخشی از سیستم توزیع گاز در یک منطقه یا جامعه محلی می باشد  را مورد بحث قرار می دهد. هیدروکربن های مایع شامل انواع چیزها: نفت خام، محصولات باز تولید مثل بنزین، سوخت دیزل، سوخت جت، روان کننده نفت، و گازهای مایع مانند پروپان می باشد. برای سادگی، خطوط لوله هیدروکربن را در این بحث خط لوله نفت خواهیم نامید. دامنه ی این بحث شامل خط لوله بدون تاسیساتی از قبیل حوزه های حفاری خشکی،  سکوهای دور از خشکی، پالایشگاهها، یا تاسیسات توزیع اصلی نمیباشد. همچنین شامل خطوط لوله کوچکتر گنجانده شده در سیستم توزیع شهری، که معمولا در فشار های پایین کار می کنند و با موادی جدا از فولاد ساخته شده اند؛ شامل نمی شود. این دامنه شبیه به تعریفی برای هیدروکربن های مایع و سایر خط لوله ها در ASME B31.8 است؛با این تفاوت که گسترش با اولین اتصال خط لوله در مرکز دامنه ASME B31.8 می باشد.

2-25 هدف از انجام ارزیابی یک ریسک

ریسک به طور رسمی به عنوان چیزی از احتمال اتفاق یک رویداد و عواقب ناشی از آن رویداد تعریف می شود. این تعریف نشان می دهد که ریسک به صورت کمی بیان شده است. برای مثال، یک فرصت 10 درصدی در سال از یک رویداد که سبب مرگ یک شخص می شود یک ریسک 0.1 مردن در سال دارد. در این زمینه در این فصل، تمایز بین ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک در نظر گرفته شده که به طور معمول به صنعت خط لوله نفت و گاز، مدیریت یکپارچگی اشاره دارد. واژه ارزیابی ریسک برآورد کمی از هر دو پتانسیل  آسیب و  عواقب آن انجام می دهد. مبنایی برای تعیین ارزش کمی ریسک به طور معمول بسیار وابسته به توضیحات کیفی می باشد که می تواند به مقادیر عددی تبدیل شود. برای مثال، احتمال بروز زمین لرزه دامنه انتقال مورد نیاز  را به علت شکست خط لوله شتاب زمینی حداکثر 0.4g ممکن است به صورت پایین، متوسط یا بالا رتبه بندی کرده و سپس مقادیر عددی از 5%، %50 و %85 برای استفاده در محاسبه ریسک اختصاص میدهد.

دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

راههای پاکسازی ذهن از افکار منفی در روانشناسی

اگر به مشکلاتتان نگاه کنید متوجه می شوید که ریشه بسیاری از مشکلات در ذهن شماست
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 913 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86
راههای پاکسازی ذهن از افکار منفی در روانشناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

مقدمه
ممکن است متوجه نشده باشید اما ما وقت زیادی را صرف غیبت، بد زبانی به دیگران، قضاوت در مورد دیگران و یافتن اشتباهات دیگران میکنیم و جذب افکار منفی مثل حسادت، گناه یا ترس میشویم و بدنبال بهانه ای برای مخفی کردن احساسات واقعی خود می گردیم. میدانم که همه این ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند به نظر خیلی بد و اغراق آمیز میرسد، اما اگرما واقعاً به خودمان، اندیشه هایمان و حرف هایمان بنگریم متوجه خواهیم شد که تقریبا هر روز آگاهانه و ناآگاهانه خیلی از این کارها را انجام میدهیم. آیا معمولاً احساس راحتی و آرامش می‌کنید؟ آیا هر روز سرشار از لذت هستید، طوریکه انگار هیچ مشکل یا درد احساسی ندارید؟ اگر اینطور است، پس جزء اکثریت مردم هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر، آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر تلاش می‌کنند. بااینحال به نظر چالشی غیرممکن می‌آید و در آخر بخاطر شکست در این راستا خودمان را از نظر ذهنی تنبیه می‌کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که، «اصلاً من برای با آرامش زندگی کردن آفریده نشده‌ام.»اگر مشغول خواندن این مقاله هستید شما نیز در زمره تعداد بیشمار افرادی هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر تلاش می کنند و آرزو یک زندگی آرام و لذت بخش را دارند. البته تا زمانی که ما در ذهنمان خود را به خاطر شکست سرزنش میکنیم و به خود میگوییم " من برای زندگی در آرامش ساخته نشده ام، " رسیدن به این آرزو شبیه یک نبرد سخت است. بگذارید بگویم که این مربوط به ما نیست، این فقط به خاطر نیازهای سریع زندگی امروزی است که باعثشده ما به راحتی گیج و سردرگم شویم، و در نتیجه موقتاً ارتباطمان را با ذات و طبیعت مان از دست بدهیم. البته اگر بگردیم راهی برای رهایی از این نوع زندگی هست. هدف این مقاله معرفی تکنیکی ساده برای ایجاد آرامش، لذت و روشنایی بیشتر در زندگی شماست.

مقدمهممکن است متوجه نشده باشید اما ما وقت زیادی را صرف غیبت، بد زبانی به دیگران، قضاوت در مورد دیگران و یافتن اشتباهات دیگران میکنیم و جذب افکار منفی مثل حسادت، گناه یا ترس میشویم و بدنبال بهانه ای برای مخفی کردن احساسات واقعی خود می گردیم. میدانم که همه این ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند به نظر خیلی بد و اغراق آمیز میرسد، اما اگرما واقعاً به خودمان، اندیشه هایمان و حرف هایمان بنگریم متوجه خواهیم شد که تقریبا هر روز آگاهانه و ناآگاهانه خیلی از این کارها را انجام میدهیم. آیا معمولاً احساس راحتی و آرامش می‌کنید؟ آیا هر روز سرشار از لذت هستید، طوریکه انگار هیچ مشکل یا درد احساسی ندارید؟ اگر اینطور است، پس جزء اکثریت مردم هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر، آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر تلاش می‌کنند. بااینحال به نظر چالشی غیرممکن می‌آید و در آخر بخاطر شکست در این راستا خودمان را از نظر ذهنی تنبیه می‌کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که، «اصلاً من برای با آرامش زندگی کردن آفریده نشده‌ام.»اگر مشغول خواندن این مقاله هستید شما نیز در زمره تعداد بیشمار افرادی هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر تلاش می کنند و آرزو یک زندگی آرام و لذت بخش را دارند. البته تا زمانی که ما در ذهنمان خود را به خاطر شکست سرزنش میکنیم و به خود میگوییم " من برای زندگی در آرامش ساخته نشده ام، " رسیدن به این آرزو شبیه یک نبرد سخت است. بگذارید بگویم که این مربوط به ما نیست، این فقط به خاطر نیازهای سریع زندگی امروزی است که باعثشده ما به راحتی گیج و سردرگم شویم، و در نتیجه موقتاً ارتباطمان را با ذات و طبیعت مان از دست بدهیم. البته اگر بگردیم راهی برای رهایی از این نوع زندگی هست. هدف این مقاله معرفی تکنیکی ساده برای ایجاد آرامش، لذت و روشنایی بیشتر در زندگی شماست.

دانلود پاورپوینت درباره ابراز وجود و نگرشهای مثبت و منفی

پاورپوینت درباره ابراز وجود و نگرشهای مثبت و منفی

پاورپوینت ابراز وجود اسلاید راههای توسعه و حفظ ابراز وجود پاورپوینت درباره خودشناسی پاورپوینت چهار سبک زندگی در دیدگاه تعاملی

دانلود پاورپوینت درباره ابراز وجود و نگرشهای مثبت و منفی

پاورپوینت ابراز وجود
اسلاید راههای توسعه و حفظ ابراز وجود
پاورپوینت درباره خودشناسی
پاورپوینت چهار سبک زندگی در دیدگاه تعاملی
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1071 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

پاورپوینت درباره ابراز وجود و نگرشهای مثبت و منفی

دارای 14 اسلاید 

قسنتهای ازمتن و فهرستهای مهم :

*ابراز وجود

 

ابراز وجود به معنی صادق بودن با خود و دیگران و مرتبط با احترام گذاشتن به خود و دیگران است

هنگامیکه که به خود اعتماد داریم و رفتارمان شجاعانه است. با دیگران و دیدگاه‌های آنها بصورت باز برخورد می‌کنم

ابراز وجود با افزایش اعتماد به نفس مربوط است. هنگامیکه اعتماد به نفس را در خود افزایش می‌دهید، یک منبع درونی از احساسات و افکار مثبت درباره خود و دیگران را دارا می شوید که براساس آن می‌توانید پیشرفت کنید.

*چهار سبک زندگی در دیدگاه تعاملی ....

*خصوصیات کلیدی نگرش منفی و رفتار انفعالی

 

 

*خصوصیات کلیدی نگرش منفی و رفتار سلطه جویانه

*خصوصیات کلیدی نگرش منفی و رفتار پرخاشگرانه

*خصوصیات کلیدی نگرش مثبت و رفتار مبتنی بر ابراز وجود

*راههای توسعه و حفظ ابراز وجود

*توسعه رفتار شجاعانه از طریق خود شناسی مثبت

*خود شناسی مثبت و منفی

*توسعه رفتار شجاعانه از طریق تبادل شناخت مثبت

*توسعه رفتار شجاعانه از طریق به کاربردن مهارت های ارتباطی مناسب

دانلود پاورپوینت درباره ابراز وجود و نگرشهای مثبت و منفی

پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن

دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن در قالب ppt، قابل ویرایش و در حجم 31 اسلاید شامل مقدمه، لزوم افزودن آرد سویا به نان، مروری بر مطالعات پیشین، اثرمقادیرمختلف آرد سویا روی خصوصیات ارگانولپتیک نان گندم، نمونه هایی از فرمولاسیون نان گندم سویا، اثر مقادیر متفاوت آرد
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4932 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و  ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن

فروشنده فایل

کد کاربری 19

مشخصات فایل:

عنوان: پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

فهرست مطالب:

مقدمه

لزوم افزودن آرد سویا به نان

مروری بر مطالعات پیشین

اثر مقادیر مختلف آرد سویا روی خصوصیات ارگانولپتیک نان گندم

نمونه هایی از فرمولاسیون نان گندم / سویا

اثر مقادیر متفاوت آرد سویا وفرمولاسیون های مختلف روی مزه و بافت نان گندم/سویا

اثر مقادیر مختلف آرد سویاوفرمولاسیون های متفاوت روی حجم و چگالی نان گندم/سویا

فرمولاسیون به کار رفته برای بررسی اثر LAA و آب در مقادیر مختلف آرد سویا

آنالیزحسی نان گندم/سویا

اثرآب و اسیدآسکوربیک روی دانسیته نان گندم/سویا

اثرآب و اسیدآسکوربیک روی مزه نان گندم/سویا

اثرآب و اسیدآسکوربیک روی طعم نان گندم/سویا

اثر اصلاح فیزیکی و مقادیر مختلف آرد سویا روی پارامترهای فارینوگراف

اثر فرمولاسیون های مختلف روی جذب آب فارینوگرافیک

اثر فرمولاسیون های مختلف روی زمان مخلوط شدن فارینوگرافیک

اثر فرمولاسیون های مختلف روی پایداری خمیر

مقایسه مقاومت دو نوع آرد و اثر L-AA بعد از 30 دقیقه مخلوط کردن

بررسی اثرات LAA و نوع آرد سویا روی خصوصیات اکستنسوگرافیک خمیر

اثر L-AA روی بافت مغز نان گندم/سویا تهیه شده ا ز انواع و مقادیر مختلف آرد سویا

اثر L-AA روی حجم قرص نان گندم/سویا تهیه شده ا ز انواع ومقادیر مختلف آرد سویا

اثر اصلاح فیزیکی آرد سویا و افزودن L-AA روی حجم نان گندم / سویا

رابطه بین پارامترهای رئولوژیکی و خصوصیات بعدازپخت نان گندم / سویا

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

قسمتی از متن پاورپوینت:

افزودن ترکیبات سویا به نان کیفیت پروتئینی محصول را بهبود می بخشد ولی افزودن سطوح بالای آرد سویا ( بالاتر از 15% ) روی خصوصیات ارگانولپتیکی وحجم نان اثرات منفی دارد.

از آن جایی که نیاز به کاربرد سطوح بالای آرد سویا در نان گندم خصوصا در کشورهای درحال توسعه برای تامین پروتئین مورد نیاز به قیمت ارزان تر احساس می شود به بررسی روش هایی برای بهبود خواص ارگانولپتیکی نان گندم/ سویا می پردازیم.

آرد سویای بدون چربی و یا کامل می تواند جایگزین قسمتی از آرد گندم در انواع کالاهای نانوایی شودوبه عنوان یک منبع غذایی کامل برای افراد فقیر در مناطق محروم با قیمت ارزان به کار رود.

نان گندم بعضی از اسیدهای آمینه مثل لیزین و ترئونین را نسبتآ کم دارد در حالیکه آرد سویا غنی از این اسیدهای آمینه است که اختلاط این دو آرد دریافت اسیدهای آمینه را نیز متعادل تر می کند.

آنزیم لیپوکسی ژناز موجود در سویا با اکسیده کردن رنگدانه های آرد موجب سفید تر شدن رنگ آن می شود و باعث بهبود رنگ و افزایش مشتری پسندی نان می شود.

دانلود پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

دانلود پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980
پرسشنامه افکار خود آیند منفی 
پرسشنامه 
افکار خود آیند منفی
کندال و هولون 1980
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

 

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد

 

پرسشنامه افکار خودآیند :(ATQ) این پرسشنامه آزمونی است برای ارزیابی فراوانی اظهارات منفی خودآیند درباره خود که به وسیله کندال و هولون به منظور ارزیابی شناختی خودافشایی در افسردگی ساخته شده است. ثبات درونی این پرسشنامه با ضریب آلفای 97/0 بسیار خوب است. (هولون و کندال، 1980). متأسفانه، محققان به نسخه های فارسی اعتباریابی شده این مقیاس دست نیافتند و لذا، ترجمه و اعتباریابی مقدماتی آنها در دستور کار قرار گرفت. عبارات مقیاس را پنج روانشناس ارزیابی کردند و بازخوردها در شکل نهایی مقیاس اعمال شد. برای دستیابی به معیاری برای روایی این مقیاس، ضریب همبستگی بین نمرات این مقیاس و میزان افسردگی در نمونه اولیه شرکت کنندگان در تحقیق کاویانی و همکاران (1384) محاسبه شد که به ترتیب ضرایب 67/0 و 74/0 را برای باور به افکار خودآیند و فراوانی آن نشان داد. این ارقام می تواند به عنوان روایی همگرا در نظر گرفته شوند. همچنین همبستگی بین طبقه ای بین نمرات گروه کنترل در مراحل اول و دوم، ضرایب 76/0 و 88/0 را به ترتیب برای باور به افکار خودآیند و فراوانی آن نشان داد که می تواند معیاری برای پایایی در نظر گرفته شود.

دانلود پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980