منفی 4

منفی 4

Manfi 4
منفی 4

منفی 4

Manfi 4

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان


پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات104
حجم2336 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

 معرفی شرکت زیمنس

زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی و از قدیمی ترین برندهای صنعتی جهان است. این شرکت 160 سال پیش تأسیس گردید و در سال 2005 قریب به 461 هزار کارمند داشت و فروش آن به 75 میلیون یورو و درآمد خالص آن به 3 میلیون یورو رسید. تجارت این شرکت بر شش حوزه متمرکز شده است : اطلاعات و ارتباطات،، اتوماسیون و کنترل، انرژی، حمل و نقل، دارویی، و خدمات تجاری.

فعالیت های زیمنس

فعالیت های زیمنس تحت تأثیر عوامل گوناگونی می باشد. به عنوان مثال برخی فعالیت ها دارای رویه های زمانبری هستند که امکان دارد تا 10 سال طول بکشند، مانند فعالیت در بخش دارو یا نیروگاه های برق. عوامل اثرگذار دیگر مربوط به هماهنگی و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون در کشورهای مختلف است. همچنین شرایط بازار مصرفی (مانند صنعت موبایل) نیز از دیگر متغیرهای تأثیرگذار بر زیمنس است. لازم به ذکر است توانایی دیرینه این شرکت عبارت است از توانایی در نوآوری، توجه زیاد به مشتری، حضور جهانی و قدرت مالی. کلینفلد، مدیر آموزش زیمنس، برنامه جدیدی را آغاز نمود که زیمنس واحد نام داشت. هدف برنامه مذکور این بود که واحدهای مختلف زیمنس همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال تحت نظر کلینفلد واحدهای مختلفی از زیمنس برای ایجاد تجهیزات و نرم افزارهای تشخیص بیماری در بیمارستانی در تگزاس با یکدیگر هماکری نمودند.

 

راه حل های جهانی زیمنس

در سال 2004، زیمنس تصمیم گرفت چندین برنامه افزایش اثر بخشی و کارآیی را اجرا نماید. با این برنامه ها، زیمنس واحد بخشی از برنامه سیستم مدیریت زیمنس بود که این برنامه بر نوآوری، رقابت در عرصه جهانی و مشتری محور تمرکز داشت. در پلن سیستم مدیریت زیمنس، زیمنس واحد یک استراتژی جهانی بود تا با تقویت و بهبود همکاری در بین سراسر شرکت های زیر مجموعه زیمنس، نفوذ در بازار را افزایش دهد. با توجه به تمرکز شرکت به پروژه های زیربنایی، زیمنس واحد دانش و مهارت یکپارچه ای را ایجاد نمود. تا راه حل های کامل و جامعی را ارائه نماید و بدین ترتیب فروش در سطح جهانی اجرا گردد.

زیمنس واحد یک برنامه جهانی است و نهادهای محلی می بایستی این برنامه را در بازار خویش اجرا نمایند. در سال 2001 نهادی با نام زیمنس واحد در بازار آمریکا تأسیس گردید. تا به مشتریان راه حل های سفارشی و جامع ارائه نماید. زیمنس واحد علاقه مند به پروژه هایی است که باید از عملیات و توانایی چند شرکت زیر مجموعه زیمنس استفاده نمایند. این نهاد باعث می شود که مشتریان یک طرف حساب داشته باشند. و درگیر تعامل با شرکت های مختلف زیمنس نشوند و بدین ترتیب تجارت با زیمنس را آسان و کارا نماید.

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

زیمنس شرکت آلمانی و چندملیتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. زیمنس با ده هزار پروژه و صدها هزار نفر از کارکنان در 7 قاره جهان از جمله قطب جنوب، هر روز در حال خلق دانش است.

در بسیاری از موارد، این دانش، با دانش خاص و محلی کارکنان این شرکت که وظیفه ارائه راهکارهای عملیاتی به نیازهای مشتریان در اقصی نقاط جهان را بر عهده دارند، مرتبط است. در این حالت، دانش مذکور همان دانش ضمنی و مهارت‌های شخصی افراد است؛ به عبارتی همان دانشی که سرمایه انسانی سازمان را شکل می‌دهد. به واسطه فضای کاری دانش محور و به سرعت در حال تغییر امروزی، دانش به طور فزاینده، تبدیل به یک عامل کلیدی و تعیین‌کننده تولید و یکی از مهمترین منابع استراتژیک سازمان شده است و مدیریت و استفاده بهینه از دانش، برای موفقیت سازمانی بسیار مهم و حیاتی تلقی می‌شود.

شرکت زیمنس تلاش زیادی می‌کند تا دانش فردی و سازمانی را در سطح جهانی، خلق کند، به اشتراک بگذارد و در نهایت بکار بگیرد. محدوده این اقدامات صرفا مرزهای شرکت زیمنس نیست، بلکه این اشتراک دانش با شرکا، مشتریان و تمامی ذینفعان نیز انجام می‌شود.

 

جدید در حوزه‌های انرژی، اتوماسیون، مواد، سلامت و بهداشت، اطلاعات و ارتباطات، حمل ونقل و خدمات

فهرست  

معرفی شرکت زیمنس

فعالیت های زیمنس

راه حل های جهانی زیمنس

تاریخچه شرکت زیمنس

بررسی چند محصول شاخص برند زیمنس

چرا زیمنس تبدیل به یکی از برترین برندهای برق صنعتی شده است؟

چشم‌انداز

تحقیق و توسعه

فرهنگ و ارزشهای سازمانی

منابع انسانی

فروش

بنیانگذار

مدیرعامل

آینده

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

تجربه‌ای از زیمنس، زمانی که در ایران بود!

مدیریت دانش در بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی جهان

مدل سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش زیمنس

عناصرکلیدی تأثیرگذاردرمدل KMMM  

R & D در زیمنس:

نوآوری در زیمنس:

زیمنس یک شرکت تکنولوژی محور

“نوآوری باز” در زیمنس:

گستره واحدهای تحقیق و توسعه زیمنس

انواع نوآوری

نوآوری ماژولار در زیمنس   Modular Innovation

نوآوری رادیکال در زیمنس   Radical Innovation

نوآوری معماری در زیمنس   Architectural Innovation

   نوآوری استراتژیک در زیمنس   Strategic Innovation

رادار نوآوری استراتژیک در زیمنس

عوامل موثر برروند نوآوری زیمنس

۲۰ شرکت پیشگام دگرگونی استراتژیک در دهه اخیر-مطالعه موردی شرکت زیمنس

استراتژی بازاریابی زیمنس

  آمیخته  بازاریابی درشرکت زیمنس

زیمنس PESTEL و تجزیه و تحلیل محیطی

تجزیه و تحلیل SWOT زیمنس / ماتریس SWOT

تجزیه و تحلیل پیشرفته SWOT / ماتریس SWOT


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی


پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم4126 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیگردشگری و توریسم

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

ورزش یک صنعت بزرگ محسوب می شود و یک دلیل برای مسافرت مردم است . چه ورزشکاران تراز اول جهانی به مسابقات المپیک یا رقابتهای جهانی رشته ورزشی خودشان سفر کنند ، چه خانواده ای در تعطیلات آخر هفته یا پسر یا دخترشان برای شرکت به یک رویداد محلی سفر کنند بیش از80 کیلومتر سفر می کنند و تمام شب را در جایی می مانند توریسم محسوب می شوند .

 

 

 

عنوان:
● برنامه ریزی توریسم ورزشی
Sport Tourism Planning
● الگوی برنامه ریزی
● فرایند برنامه ریزی
● مرحله ۱ ـ گسترش توسعه دانش توریسم ورزشی
● توریسم ورزشی چیست ؟
● انواع توریسم ورزشی
● اثرات اقتصادی رویدادهای ورزشی
● ابعاد یک رویداد توریسم ورزشی
● چه کسانی در رویداد درگیر می شوند
● مرحله ۲ ـ ارزیابی ظرفیت جامعه
● نقاط ضعف و قوت جامعه
● سوابق رویداد ورزشی
● رشته های ورزشی با پتانسیل
● فهرست موجودی تسهیلات
● در جهت ساخت چشم انداز برای یک شهر
● فهرست موجودی تسهیلات
● مرحله ۳- تعیین اهداف و خلق یک چشم انداز
● کمک به سازمانهای دیگر در جهت دستیابی به چشم اندازها
● پیمایش چشم انداز
● مرحله ۴- ساخت یک شیوه راهبردی
● شناسایی برنامه های گردشگری ورزشی
● ارزیابی و انتخاب رویداد
● روند انتخاب میزبان
● الگوی ارزیابی اقتصادی گردشگری ورزشی
● وظایف و توسعه سازمانی
● منابع پشتیبانی جهت مدیریت گردشگری ورزشی
● فهرست برنامه عملی گردشگری ورزشی
● فرصتهای گردشگری ورزشی
شما در جامعه خود در کجا فرصتهایی را برای گردشگری ورزشی بیشتر می بینید
● تقویم رویداد ورزشی- بالقوه
● منابع حمایتی
● برنامه عملی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش


پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

در این پروژه پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودارطبق شرح زیر ارایه شده است 1 مبانی مدلسازی آبخوان‌ها 2 هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی 3 انواع مدل ها 4 مدل جعبه سیاه 5 مدل مفهومی 6 مدل ریاضی(تحلیلی و عددی) نمایشگر سیستم 8 رده‌بندی مدلس

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی Groundwater Modeling در 29 اسلاید
مبانی مدلسازی آبخوان ها
هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی
انواع مدل آب های زیرزمینی
مدل جعبه سیاه آب های زیرزمینی
مدل مفهومی آب های زیرزمینی
مدل ریاضی تحلیلی و عددی نمایشگر سیستم
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 8863 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

در این پروژه پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودارطبق شرح زیر ارایه شده است:

1- مبانی مدلسازی آبخوان‌ها

2- هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی

3- انواع مدل ها

4- مدل جعبه سیاه

5- مدل مفهومی

6- مدل ریاضی(تحلیلی و عددی) نمایشگر سیستم

8- رده‌بندی مدلسازی ریاضی

9- شبیه‌سازی سیستم جریان آب زیرزمینی

10- مدلسازی کمی آبخوان

11- معادلات ریاضی حاکم بر رژیم جریان آب زیرزمینی و روش‌های حل آن

12- مراحل مختلف تهیه مدل ریاضی

13- هدف مدلسازی

14- تهیه مدل مفهومی

15- شمای مراحل مدلسازی آب‌های زیرزمینی به روش عددی

16- تولید اطلاعات مورد نیاز مدل در قالب سیستم اطلاعات جغرافیایی

17- انتخاب کد یا برنامه کامپیوتری مناسب بر اساس معادله حاکم

18- کالیبراسیون مدل

19- 1- روش مستقیم یا روش سعی و خطا که نمودار مراحل آن در شکل زیر نشان داده شده است:

2- روش کالیبراسیون خودکار (Automatic Calibration)

20- محدوده شبکه‌بندی شده آبخوان دشت تهران-کرج همراه با موقعیت پیزومترها

21 - میزان تطابق تراز سطح آب مشاهداتی با مقادیر شبیه‌سازی شده در سال آبی

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

Introduction 
Flow Chart Of Major Operation  فلوچارت اقدامات اصلی
Cold To Extended Idle  از حالت سرد به توقف طولانی
Extended Idle To Idle توقف طولانی به توقف موقت
Idle To Operating توقف موقت به کار
Operating To Idle حالت کار به توقف موقت
Idle To Extended Idle توقف موقت به توقف طولانی
از حالت توقف طولانی به دمای محیط  Extended Idle
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2652 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107

 

-Introduction - مقدمه

-Flow Chart Of Major Operation - فلوچارت اقدامات اصلی

 Cold To Extended Idle  از حالت سرد به توقف طولانی

 Extended Idle To Idle  توقف طولانی به توقف موقت

 Idle To Operating  توقف موقت به کار

 Operating To Idle  حالت کار به توقف موقت

 Idle To Extended Idle  توقف موقت به توقف طولانی

 از حالت توقف طولانی به دمای محیط  Extended Idle To Cold

 Furnace Filling  پر کردن کوره

 Emptying Furnace  تخلیه کوره

 System Purging With Compressor  پرج کردن سیستم توسط کمپرسور

 System Purging Without Compressor  پرج کردن سیستم بدون کمپرسور

- Detailed Start-up Procedure - جزئیات روش راه اندازی

 Machinery Cooling Water System  سیستم آب خنک کننده ماشینری

 Instrument Air System  سیستم هوای ابزار دقیق

 

 Process Water System  سیستم آب فرایند

 Ejector Stack Fan  فن دود کش

 Main Air Blower  بلوور هوای اصلی

 Reformer Purging  پرچ کردن ریفورمر

 Auxiliary Air Blower And Auxiliary Burner  فن هوای فرعی و مشعل فرعی

 افزایش دمای ریفورمر  Reformer Heat Up

 Seal Gas System  سیستم گاز خنثی

 Purge Gas Compressor/Dryer  پرچ گس کمپرسور- درایر

 System Pressurizing  فشار گیری سیستم

 Process Gas Compressor  پروسس گس کمپرسور

 HBI/Offgrade Dust Collection System  سیستم غبارگیر کوره

 Day Bin Dust Collection System  سیستم غبار گیر دی بین

 Oxide Material Handling System  سیستم حمل مواد گندله

 Product Material Handling System  سیستم حمل مواد محصول

 PDC Wiper Bar And Burden Feeder PDC  کلوخه شکن و وایپر بار

 Main Burner  مشعل اصلی

 Initiate Process Gas Flow  شروع جریان گاز فرایند

 Process Natural Gas AdditionOxide Start  فرایند تزریق گاز طبیعی کوره با گندله

 

 Process Natural Gas Addition Met Start  فرایند تزریق گاز طبیعی کوره با اسفنجی

 Process Natural Gas Addition To Furnace  تزریق گاز طبیعی به کوره

- Field Operational Practices - شیوه های عملیاتی میدانی

 Furnace  کوره

 Metallization Control  کنترل متالیزاسیونA

 Carbon Control  کنترل کربنB

 Gas Distribution  توزیع گازC

 Bridging Detection And Correction  تشخیص و اصلاح پل زدگی هاD

 Clustering  کلوخه شدنE

 Burden Feeder Operation  عملکرد کلوخه شکنF

 Gاز دست دادن آب بندی بالا و پایین  Loss Of Top/Bottom Seal

 Routine Inspection Procedure  روش های بازرسی روزانه – کورهH

 Reformer  ریفورمر

 Catalyst Protection  محافظت کاتالیستA

 Routine Inspection Procedure  روش های های بازرسی روزانه – ریفورمرB

 PROCESS AND EQUIPMENT  فرایند و تجهیزات

 

 Data Collection  جمع آوری اطلاعاتA

 Laboratory Data  اطلاعات آزمایشگاهیB

 Daily Operating Instructions  دستوالعمل های روزانهC

 Repair/Maintenance Procedure  شیوه تعمیرات و نگهداری فرایندD

 Routine Inspection Procedure  روش بازرسی روزانه فرایندE

 Refractory Dry-Out Procedure  شیوه خشک نمودن نسوز

- Trouble Shooting - بر طرف کردن مشکلات

- Process Safety - ایمنی فرایند

 Objective  اهداف ایمنی

 Process Safety Procedure  اقدامات ایمنی فرایند

 Reformer  ریفورمرA

 Isolating Defective Tube  ایزوله کردن تیوب های معیوب

 Replacement Of Reformer Tube  جایگزین نمودن تیوب ریفورمر

 Replacement Of Reformer Tube Hose  جایگزینی شیلنگ فلکسیبل تیوب ریفورمر

 Shaft Furnace  کوره احیاB

 Maintaining Furnace Pressure  حفظ فشار کوره

 

 از دست دادن آب بندی پایین کوره  Loss Of Bottom Seal

 از دست دادن آب بندی بالای کوره  Loss Of Top Seal

 Cنشتی های گاز  Gas Leak

 Compressor Replacement Or Isolation  جداسازی یا تعویض کمپرسورD

 Entering Closed Vessel  وارد شدن به مخزن بستهE

 Power Failure  قطع برقF

 توصیه هایی در رابطه با روش های ایمنی 

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم