دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 10 |
فرمت فایل | dwg |
حجم فایل | 4773 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
دانلود اتوکد نقشه های تاسیسات مکانیک ساختمان فرهنگی ، آموزشی 2500 مترمربع در سه طبقه دارای سیستم های:
- فول اسپرینکلر
- سیستم گرمایش و سرمایش با فن کویل و هواساز و اگزاست فن
- سیستم هواساز دو عدد (8800 -5800 ) CFM
- سیستم چیلر یک عدد (92.2 TR)
- به همراه نقشه های موتورخانه.
-سیستم لوله گشی گرمایش و سرمایش ، دفع فاضلاب ، آب مصرفی ، تهویه مطبوع ، اطفائ حریق فول اسپرینکلر.
- جزییات اجرایی و توضیحات مورد نیاز از مباحث و مقررات ملی ساختمان.
-جهت استفاده در نقشه های تاسیسات مکانیک برای دانشجوها و مهندسین طراح ساختمان.
دسته بندی | آزمون های استخدامی |
بازدید ها | 21829 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 7381 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 282 |
همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد . در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود .اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازمان ها و ارگان های مختلف کشور می باشد که با مطالعه ی این سوالات بی نظیر می توانید امکان قبولی خود را در این دوره افزایش دهید .
با دریافت و مطالعه ی این پکیج
استثنایی آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه
پاسخگویی بدست خواهید آورد که تاثیر چشمگیری در قبولی شما با نمره بالا در
این دوره خواهد داشت .
.
این مجموعه استثنایی شامل فایل های زیر می باشد :
.
1- یک pdf شامل ۲۷۷سوال ( مجموعه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه با پاسخنامه
2-سوالات مدیریت سازمانی همراه با پاسخ
3-نمونه سوالات آشنایی با نظام و ساختارچشم انداز جمهوری اسلامی ایران (۱۲۴سوال) همراه با پاسخنامه
4-نمونه سوالات قانون مدیرت خدمات کشوری (۱۱۲سوال ) با پاسخنامه
5-نمونه سوالات بدو خدمت (۹۵ سوال ) با پاسخنامه
6-نمونه سوالات آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸سوال ) + آیین نامه های اختصاصی وزارت بهداشت(۳۶سوال ) + نمونه سوالات نظام سلامت (۳۳سوال )
7-نمونه سوالات دوره توجیهی بدو خدمت ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی
8-ساختار اداری ( انتشار معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی – تشریحی)
9-درسنامه اموزشی فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزشهای اسلامی ( انتشار معاونت توسعه مدیرت و سرمایه انشانی رئیس جمهور – مرکز آموزش مدیرت دولتی )
10-پیش آزمون دوره آموزشی بدو خدمت ویژه پرسنل جدیدالاستخدام استان کهگلویه وبویر احمد همراه با پاسخنامه احتمالی
.
با دریافت این پکیج آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد.
کمترین قیمت مجموعه سوالات و پرسشنامه ها فقط در این سایت
تعداد مجموعه سوالات همراه با پاسخ : 10 مجموعه ی کامل همراه با پاسخ
دسته بندی | وکتور |
بازدید ها | 18 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 687 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
اینفوگرافیک انچه باید درباره بیمه بدانید/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاسگزاریم"با تشکر"
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 77 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
مبانی نظری و فصل دوم
روان شناسی مثبت نگر بهمراه جلسات آموزش روانشناسی مثبت
فایل ورد در 27 صفحه با منابع
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-5-روانشناسی مثبت نگر. 2
2-5-1-نظریه های بنیادی روان شناسی مثبت نگر. 3
2-5-1-1-نظریه توانمندی ها 3
2-5-1-2-نظریه ایجاد و گسترش هیجان. 4
2-5-1-3-رویکرد چهار وجهی.. 5
2-5-1-4-مدل وضعیت کامل سلامت روانی.. 5
2-6- پژوهش های داخلی.. 5
2-7- پژوهش های خارجی.. 7
د: جلسات آموزش روانشناسی مثبت... 19
دسته بندی | علوم اجتماعی |
بازدید ها | 32 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 249 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 36 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
نظریهی شکاف دیجیتالی
یکی از نظریههای مهم در توسعهی فناوری اطلاعات، نظریهی شکاف دیجیتالی است. اما شکاف دیجیتالی نظریه جدیدی نیست. در حقیقت میتوان شکاف دیجیتالی را دنبالهی شکاف آگاهی دانست.
بحث شکاف آگاهی که از سال 1950 در جلسات سازمان ملل و یونسکو به عنوان مهمترین دغدغهی عصر حاضر مطرح شد؛ به بررسی وضعیت دسترسی کشورهای مختلف به اطلاعات و ابزارهای ارتباطی پرداخت. تقریباً از همان زمان بود که مشکل جدیدی در برابر مسیر رو به جلو کشورها به سمت جامعهی اطلاعاتی رخ نمود و شکاف دیجیتالی، نامی بود که به آن نهاده شد (کاستلز، 1382: 45).
برخی با نگاه صرفاً فیزیکی این شکاف را ناشی از فقدان زیر ساختها دانسته و برخی با دیدی جامعتر علاوه بر مسئلهی دسترسی، از زاویه اجتماعی- فرهنگی و... نیز به آن نگریستهاند (نوری، 1385: 38). ولی از سال 2002 شکاف دیجیتالی به مسائل دیگری مافوق دسترسی فیزیکی اطلاق شده و به سمت مباحث علوم اجتماعی گرایش پیدا کرده است (سرکارآرانی، 1383: 33).
بر اساس شکاف دیجیتال، دیگر صرف حضور رسانههای سنتی (تلویزیون، رادیو و مطبوعات) و نیز عدم دسترسی به آنها و عدم آگاهی از محتوای آنها نیست که منجر به شکاف آگاهی میان افراد میگردد، بلکه رسانههای دیجیتال چون رایانه، تلفن همراه و مهمتر از همه شبکهی شبکهها یعنی اینترنت است که میتواند مبنایی باشد برای بروز شکاف دیجیتال میان کشورهای غنی و فقیر و نیز میان انسانهای غنی و فقیر از لحاظ سواد و نیز از لحاظ پایگاه اقتصادی که به آن تعلق دارند (پرورش، 1387: 2). همه سطح سواد یا سطح آموزش لازم برای بهره برداری از اطلاعات موجود را ندارد و همه به آگاه بودن و یا داشتن تواناییهای اطلاعجویی که خیلی مهم است، احساس نیاز نمیکنند و انگیزهی کافی برای استفاده از اطلاعات در دسترس را ندارند (نوری، 1385: 38). همانطور که وبستر بیان میکند موضوع مهم این است که انقلاب اطلاعاتی که در یک جامعهی طبقاتی زاده میشود از راه نابرابریهای موجود یا شاید بدتر شدن آن، نسبت به سایر امور، نمود بیشتری دارد. بنابراین آنچه میتوان آن را "شکاف اطلاعاتی" نامید، عمیقتر میشود زیرا آنان که از نظر اقتصادی و تحصیلی بر دیگران برتری دارند، از راه دسترسی به منابع اطلاعاتی بسیار نظیر پایگاههای دادهای مستقیم و تسهیلات ارتباطات رایانهای پیشرفته میتوانند برتری خود را در برابر کسانی که در سطوح پایین سیستم طبقاتی قرار گرفته حفظ کنند (وبستر[1]، 1380: 193).
[1] -Webster.