منفی 4

منفی 4

Manfi 4
منفی 4

منفی 4

Manfi 4

دانلود اتوکد نقشه های تاسیسات مکانیک ساختمان فرهنگی، آموزشی 2500 مترمربع سه طبقه

دانلود اتوکد نقشه های تاسیسات مکانیک ساختمان فرهنگی ، آموزشی 2500 مترمربع سه طبقه
دسته بندیفنی و مهندسی
بازدید ها10
فرمت فایلdwg
حجم فایل4773 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل70
دانلود اتوکد نقشه های تاسیسات مکانیک ساختمان فرهنگی، آموزشی 2500 مترمربع سه طبقه

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

دانلود اتوکد نقشه های تاسیسات مکانیک ساختمان فرهنگی ، آموزشی 2500 مترمربع در سه طبقه دارای سیستم های:
- فول اسپرینکلر
- سیستم گرمایش و سرمایش با فن کویل و هواساز و اگزاست فن
- سیستم هواساز دو عدد (8800 -5800 ) CFM
- سیستم چیلر یک عدد (92.2 TR)
- به همراه نقشه های موتورخانه.
-سیستم لوله گشی گرمایش و سرمایش ، دفع فاضلاب ، آب مصرفی ، تهویه مطبوع ، اطفائ حریق فول اسپرینکلر.
- جزییات اجرایی و توضیحات مورد نیاز از مباحث و مقررات ملی ساختمان.
-جهت استفاده در نقشه های تاسیسات مکانیک برای دانشجوها و مهندسین طراح ساختمان.

اینفوگرافیک انچه باید درباره بیمه بدانید

اینفوگرافیک انچه باید درباره بیمه بدانید
دسته بندیوکتور
بازدید ها18
فرمت فایلzip
حجم فایل687 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
اینفوگرافیک انچه باید درباره بیمه بدانید

فروشنده فایل

کد کاربری 14488
کاربر

اینفوگرافیک انچه باید درباره بیمه بدانید/با سلام و احترام و خسته نباشید از  اینکه فروشگاه ما را  برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاسگزاریم"با تشکر"

مبانی نظری و فصل دوم روان شناسی مثبت نگر بهمراه جلسات آموزش روانشناسی مثبت

مبانی نظری و فصل دوم روان شناسی مثبت نگر بهمراه جلسات آموزش روانشناسی مثبت فایل ورد در 27 صفحه با منابع فهرست مطالب عنوان صفحه 25روانشناسی مثبت نگر 2 251نظریه های بنیادی روان شناسی مثبت نگر 3 2511نظریه توانمندی ها 3 2512نظریه ایجاد و گسترش هیجان 4 2513رویکرد چهار وجهی 5 2514مدل وضعیت کامل سلامت رو
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 9
فرمت فایل doc
حجم فایل 77 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
مبانی نظری و فصل دوم روان شناسی مثبت نگر بهمراه جلسات آموزش روانشناسی مثبت

فروشنده فایل

کد کاربری 29097
کاربر

مبانی نظری و فصل دوم

روان شناسی مثبت نگر بهمراه جلسات آموزش روانشناسی مثبت

فایل ورد در 27 صفحه با منابع

 

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                         صفحه

 

2-5-روانشناسی مثبت نگر. 2

2-5-1-نظریه های بنیادی روان شناسی مثبت نگر. 3

2-5-1-1-نظریه توانمندی ها 3

2-5-1-2-نظریه ایجاد و گسترش هیجان. 4

2-5-1-3-رویکرد چهار وجهی.. 5

2-5-1-4-مدل وضعیت کامل سلامت روانی.. 5

2-6- پژوهش های داخلی.. 5

2-7- پژوهش های خارجی.. 7

 

 

د: جلسات آموزش روانشناسی مثبت... 19

مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان

مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 32
فرمت فایل docx
حجم فایل 249 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

نظریه‌ی شکاف دیجیتالی

یکی از نظریه‌های مهم در توسعه‌ی فناوری اطلاعات، نظریه‌ی شکاف دیجیتالی است. اما شکاف دیجیتالی نظریه‌ جدیدی نیست. در حقیقت می‌توان شکاف دیجیتالی را دنباله‌ی شکاف آگاهی دانست.

بحث شکاف آگاهی که از سال 1950 در جلسات سازمان ملل و یونسکو به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ی عصر حاضر مطرح شد؛ به بررسی وضعیت دسترسی کشورهای مختلف به اطلاعات و ابزارهای ارتباطی پرداخت. تقریباً از همان زمان بود که مشکل جدیدی در برابر مسیر رو به جلو کشورها به سمت جامعه‌ی اطلاعاتی رخ نمود و شکاف دیجیتالی، نامی بود که به آن نهاده شد (کاستلز، 1382: 45).

برخی با نگاه صرفاً فیزیکی این شکاف را ناشی از فقدان زیر ساخت‌ها دانسته و برخی با دیدی جامع‌تر علاوه بر مسئله‌ی دسترسی، از زاویه‌ اجتماعی- فرهنگی و‌... نیز به آن نگریسته‌اند (نوری، 1385: 38). ولی از سال 2002 شکاف دیجیتالی به مسائل دیگری مافوق دسترسی فیزیکی اطلاق شده و به سمت مباحث علوم اجتماعی گرایش پیدا کرده است (سرکارآرانی، 1383: 33).

بر اساس شکاف دیجیتال، دیگر صرف حضور رسانه‌های سنتی (تلویزیون، رادیو و مطبوعات) و نیز عدم دسترسی به آن‌ها و عدم آگاهی از محتوای آن‌ها نیست که منجر به شکاف آگاهی میان افراد می‌گردد، بلکه رسانه‌های دیجیتال چون رایانه، تلفن همراه و مهم‌تر از همه شبکه‌ی شبکه‌ها یعنی اینترنت است که می‌تواند مبنایی باشد برای بروز شکاف دیجیتال میان کشورهای غنی و فقیر و نیز میان انسان‌های غنی و فقیر از لحاظ سواد و نیز از لحاظ پایگاه اقتصادی که به آن تعلق دارند (پرورش، 1387: 2). همه سطح سواد یا سطح آموزش لازم برای بهره برداری از اطلاعات موجود را ندارد و همه به آگاه بودن و یا داشتن توانایی‌های اطلاع‌جویی که خیلی مهم است، احساس نیاز نمی‌کنند و انگیزه‌ی کافی برای استفاده از اطلاعات در دسترس را ندارند (نوری، 1385: 38). همان‌طور که وبستر بیان می‌کند موضوع مهم این است که انقلاب اطلاعاتی که در یک جامعه‌ی طبقاتی زاده می‌شود از راه نابرابری‌های موجود یا شاید بدتر شدن آن، نسبت به سایر امور، نمود بیش‌تری دارد. بنابراین آنچه می‌توان آن را "شکاف اطلاعاتی" نامید، عمیق‌تر می‌شود زیرا آنان که از نظر اقتصادی و تحصیلی بر دیگران برتری دارند، از راه دسترسی به منابع اطلاعاتی بسیار نظیر پایگاه‌های داده‌ای مستقیم و تسهیلات ارتباطات رایانه‌ای پیشرفته می‌توانند برتری خود را در برابر کسانی که در سطوح پایین سیستم طبقاتی قرار گرفته حفظ کنند (وبستر[1]، 1380: 193).


[1] -Webster.

دانلود پروتکل درمانی افسردگی cbt - پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 680 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

تعداد جلسات:   12

تعداد صفحات:  21

نوع فایل: PDF و WORD قابل ویرایش

 

بخشی از متن فایل:

جلسه اول

بیمار را تشویق کنید تا اطلاعاتی در ارتباط با موارد زیر ارائه دهد:

  • محل تولد
  • تاریخچه رشد
  • خانواده
  • تحصیلات و جریان آن
  • علایق اصلی (اهداف، دوست داشتن و دوست نداشتن، سرگرمی)
  • چیزهایی درباره خودش که به نظرش مهم هستند

سوال در مورد مشکلات اصلی به عنوان مثال، شما می توانید در مورد نگرانی ها و مشکلات بپرسید. شما همچنین می توانید بپرسید: "دوست دارید چه تغییری بکنید و یا در زندگی شما چه بهبودی رخ دهد؟

اهداف جلسه امروز را بیان کنید

جلسه امروز چندین هدف دارد: شناخت بیشتر همدیگر ، شناخت قوانین جلسات ، شناخت افسردگی،  شناسایی اینکه چگونه افکار شما بر احساسات شما اثر می گذارند

هدف از این جلسه، معرفی نوع درمان به شماست

انواعی از مهارت به نام درمان شناختی رفتاری:

شناختی، اشاره به افکار ما است.

رفتاری، اشاره به اعمال ما است.

افسردگی با احساسات وخلق ما سرو کار دارد با شناسایی افکار و اعمالی که بر احساسات ما اثر دارند، ما می توانیم یاد بگیریم که چگونه احساسات را کنترل کنیم و در نتیجه خلق مان را بهبود بخشیم

مثلث شناختی را توضیح دهید

دوازده جلسه داریم که به سه بخش تقسیم می شود:

  1. چگونگی اثر افکار بر خلق4 جلسه
  2. چگونگی اثر اعمال بر خلق 4 جلسه
  3. چگونگی اثر روابط بر خلق 4 جلسه

افسردگی چیست؟ چه شناختی از آن داری؟

 بیماری و نشانه های آن (احساس و خلق، سندرم) آن را توضیح دهید

 سوالات: چه افکاری از ذهنت می گذرند وقتی احساس غمگینی می کنی؟ وقتی احساس افسردگی می کنی چه کار می کنی؟ وقتی افسرده هستی با دیگران چه برخوردی داری؟ بحث را در مورد اینکه افسردگی بر حسب مدل چگونه است ادامه دهید و دیاگرام را با تجارب و اطالعات بیمار تلفیق کنید . معرفی چگونگی اثر افکار ما بر خلق، رفتار، فیزیولوژی

هدف از درمان را توضیح دهید:

 چهار هدف داریم:

  1. کاهش و یا از بین بردن علایم افسردگی 2. کوتاه کردن مدت زمان افسردگی 3. یادگیری روش های برای جلوگیری و یا اجتناب از افسردگی دوباره 4. احساس کنترل روی زندگی تان

ختم جلسه با درخواست اینکه آیا سوالی دارد؟ سواالت احتمالی بیمار را پاسخ دهید جمع بندی کرده و تکالیف بیمار را تعیین کنید

تکلیف جلسه اول

اکنون قبل از اینکه جلسه را تمام کنیم، تکلیفی را که در طول هفته آینده تا جلسه ی بعدی انجام می دهید را برایتان توضیح می دهم:  دماسنج خلق . کاربرگ مربوطه را نشان بیمار دهید.

 این تمرین دماسنج خلق نام دارد و شما از این به بعد هر هفته آن را تکمیل می کنید

  • می خواهیم ببینیم در طول روز چه احساسی دارید و خلق تان در طول درمان چه تغییراتی می کند
  • برای تکمیل آن در پایان روز با توجه با اینکه در مجموع خلق تان چگونه بوده، خانه ی مورد نظر را علامت بزنید
  • جلسه ی بعد آن را تکمیل شده همراه بیاورید تا درموردش بحث کنیم

 

دانلود پروتکل درمانی افسردگی cbt - پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری