منفی 4

منفی 4

Manfi 4
منفی 4

منفی 4

Manfi 4

طراحی دستی دیوار های برشی کوپله


تئوری کامل دیوارهای برشی کوپله به همراه یک مثال کامل تحلیل و طراحی دستی و جداول و گرافهای مورد نیاز
دسته بندیعمران
بازدید ها80
فرمت فایلpdf
حجم فایل6170 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل19
طراحی دستی دیوار های برشی کوپله

فروشنده فایل

کد کاربری 5979
کاربر

تئوری کامل دیوارهای برشی کوپله به همراه یک مثال کامل تحلیل و طراحی دستی و جداول و گرافهای مورد نیاز

بر گرفته از جزوه سازه های بتن آرمه پیشرفته دکتر زاهدی

تحقیق با موضوع پیامد‌های جنگ آمریکا و عراق (2003) و تاثیر آن بر آینده اوپک

تحقیق با موضوع پیامد‌های جنگ آمریکا و عراق (2003) و تأثیر آن بر آینده اوپک 153صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندیعلوم اجتماعی
بازدید ها79
فرمت فایلdoc
حجم فایل178 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل153
تحقیق با موضوع پیامد‌های جنگ آمریکا و عراق (2003) و تاثیر آن بر آینده اوپک

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع پیامد‌های جنگ آمریکا و عراق (2003)  و تأثیر آن بر آینده اوپک

153صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

چکیده
در این تحقیق سعی شده به پیامدهای جنگ آمریکا و عراق و تأثیر آن برآینده اوپک با توجه به سئوال اصلی و سئوالات فرعی پرداخته شود. مساله تحقیق این است که آیا اوپک پس از حمله آمریکا به عراق نیز می‌تواند این وحدت و همگرایی را در بین اعضای خود حفظ نماید و یا اینکه با خروج عراق از اوپک یا عدم رعایت سهمیه عراق و یا دخالت آمریکا در تعیین سهمیه نفت عراق، تضعیف اوپک را شاهد خواهیم بود و آیا با ورود مصرف کنندگان انبوه جدید نفتی، معادلات نفتی به نفع کشورهای عضو اوپک رقم خواهد خورد. این تحقیق شامل هفت فصل می‌باشد: 
فصل اول: طراحی پژوهش، فصل دوم: کلیات نظری، فصل سوم: تاریخچه و عملکرد اوپک، فصل چهارم: جایگاه عراق در اوپک و بحرانهای این کشور، فصل پنجم: وضعیت آمریکا در زمان حمله به عراق و دلایل آمریکا از حمله به عراق، فصل ششم: تحلیل و دیدگاه‌های اتحادیه‌ اروپا، اوپک و شاخصهای اقتصادی تولید جهانی نفت، فصل هفتم: جمع‌بندی و نتیجه‌گیری تحقیق. 
نتایج تحقیق، مؤید فرضیه جانشین تحقیق است که جنگ آمریکا علیه عراق تأثیری بر روند فعلی اوپک برجای نگذاشته و این جنگ در راستای نظم نوین جهانی است و به همین منظور امنیت انرژی یکی از اهداف اصلی در این زمینه است و مسائل دیگری همچون هژمونی دلار در برابر یورو بدلیل گسترش معاملات نفتی با یورو و افزایش نرخ برابری آن در برابر دلار و همچنین بهبود شاخص‌های اقتصادی چین، اروپا و ژاپن در مقایسه با آمریکا، از دیگر اولویتهای جهانی قابل طرح آمریکا در حمله به عراق می‌باشد. 

چکیدهدر این تحقیق سعی شده به پیامدهای جنگ آمریکا و عراق و تأثیر آن برآینده اوپک با توجه به سئوال اصلی و سئوالات فرعی پرداخته شود. مساله تحقیق این است که آیا اوپک پس از حمله آمریکا به عراق نیز می‌تواند این وحدت و همگرایی را در بین اعضای خود حفظ نماید و یا اینکه با خروج عراق از اوپک یا عدم رعایت سهمیه عراق و یا دخالت آمریکا در تعیین سهمیه نفت عراق، تضعیف اوپک را شاهد خواهیم بود و آیا با ورود مصرف کنندگان انبوه جدید نفتی، معادلات نفتی به نفع کشورهای عضو اوپک رقم خواهد خورد. این تحقیق شامل هفت فصل می‌باشد: فصل اول: طراحی پژوهش، فصل دوم: کلیات نظری، فصل سوم: تاریخچه و عملکرد اوپک، فصل چهارم: جایگاه عراق در اوپک و بحرانهای این کشور، فصل پنجم: وضعیت آمریکا در زمان حمله به عراق و دلایل آمریکا از حمله به عراق، فصل ششم: تحلیل و دیدگاه‌های اتحادیه‌ اروپا، اوپک و شاخصهای اقتصادی تولید جهانی نفت، فصل هفتم: جمع‌بندی و نتیجه‌گیری تحقیق. نتایج تحقیق، مؤید فرضیه جانشین تحقیق است که جنگ آمریکا علیه عراق تأثیری بر روند فعلی اوپک برجای نگذاشته و این جنگ در راستای نظم نوین جهانی است و به همین منظور امنیت انرژی یکی از اهداف اصلی در این زمینه است و مسائل دیگری همچون هژمونی دلار در برابر یورو بدلیل گسترش معاملات نفتی با یورو و افزایش نرخ برابری آن در برابر دلار و همچنین بهبود شاخص‌های اقتصادی چین، اروپا و ژاپن در مقایسه با آمریکا، از دیگر اولویتهای جهانی قابل طرح آمریکا در حمله به عراق می‌باشد. 

 

فهرست برخی ازمطالب:

مقدمه:

 

فصل اول

 

طراحی پژوهش

 

1-1- طرح مسأله: 

2-1- سئوال اصلی: 

سئوالات فرعی: 

 

3-1- فرضیه اصلی:

فرضیه‌های جانشین:

 

4-1- متغیرهای دخیل:

5-1- تعریف عملیاتی مفاهیم:

 

6-1- پیشینه تحقیق:

8-1- هدف تحقیق: 

 

الف‌ـ هدف کلی:

ب‌ـ اهداف جزئی:

9-1- قلمرو تحقیق:

 

10-1- انگیزه و ضرورت تحقیق:

11-1- موانع و تنگناهای تحقیق: 

12-1- سازماندهی تحقیق 

 

فصل اول: طراحی پژوهش

فصل دوم: کلیات نظری

        - مقدمه نظری 

 

       1-2- همگرایی

       2-2- نظام تک قطبی متقارن

       3-2- دکترین بوش و نظم نوین جهانی

 

       4-2- نظریه هژمونی و کاربرد آن در منطقه خاورمیانه

فصل سوم: تاریخچه و عملکرد اوپک

 

       1-3- چگونگی شکل‌گیری اوپک

       2-3- اهداف و برنامه‌های اوپک

 

       3-3- اعضای اوپک

      4-3- ساختار و ارکان اوپک

 

      5-3- تحولات اوپک از زمان تشکیل

      6-3- آژانس بین‌المللی انرژی و نقش آن در کاهش قدرت اوپک

 

      7-3- جنگ عراق و ایران و تأثیر آن بر اوپک

      8-3- جنگ عراق علیه کویت و اوپک

 

      9-3- حمله آمریکا به عراق (2003)

     10-3- جمع‌بندی تحولات اوپک

 

پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت
دسته بندیمدیریت
بازدید ها40
فرمت فایلdoc
حجم فایل51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل5
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7173
کاربر

هی گروپ 
پرسشنامه 
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

 

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□     2)دیپلم□    3)فوق دیپلم□    4)لیسانس□    5)فوق لیسانس □   5)دکتری □

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتریان

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتریان

دانلودپاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتریان با فرمت pptxو 102اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات102
حجم5743 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت


توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتریان

 دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

دلتا ایرلاینز  به انگلیسی ) Delta Air Lines)) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

شرکت هواپیمایی دلتا در سال ۱۹۲۹ توسط کولیت اورمن ولمن تأسیس شد و امروزه قدیمی‌ترین خطوط هواپیمایی فعال در ایالات متحده به‌شمار می‌آید. دلتا ایرلاینز در سال ۲۰۰۸ اقدام به خریداری شرکت نورث‌وست ایرلاینز، به ارزش ۲٫۶ میلیارد دلار نمود. هواپیمایی دلتا در سال ۲۰۱۳ با انتقال ۱۶۴٫۶ میلیون مسافر، به‌عنوان دومین شرکت هواپیمایی جهان، برپایه شمار مسافر، شناخته شد.

شرکت دلتا ایرلاینز اکنون روزانه به ۳۲۵ مقصد در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و فرودگاه اسخیپول آمستردام، فرودگاه بین‌المللی سینسیناتی/کنتاکی شمالی، فرودگاه متروپولیتن وین کانتی دیترویت، فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی، فرودگاه لاگواردیا، فرودگاه بین‌المللی مینیاپولیس−سنت پل، فرودگاه بین‌المللی ناریتا، فرودگاه شارل دوگل پاریس و فرودگاه بین‌المللی سالت‌لیک‌سیتی، قطب‌های این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آیند.

دلتا ایرلاینز مالک ناوگانی متشکل از ۷۶۴ فروند هواپیمای جت مسافربری می‌باشد، که به عنوان سومین ناوگان بزرگ هواپیماهای مسافربری جهان به‌شمار می‌رود.

بازاریابی رابطه‌ ای: هنر جذب مشتریان وفادار

بازاریابی رابطه‌ ای هنر ایجاد و تقویت روابط طولانی مدت با مشتریان‌‌ است.

آیا می‌دانستید که برای موفقیت شرکت‌تان حفظ مشتری از جذب مشتری اهمیت بیشتری دارد؟ اگر نمی‌دانستید حتما این سخن فردریک ریچهلد از شرکت Bain & Company را آویزه گوش خود کنید. او می‌گوید که افزایش پنج درصدی حفظ مشتری می‌تواند به افزایش ۲۵ تا ۹۵ درصدی درآمد یک شرکت منجر شود. یعنی اصلا اهمیتی ندارد که یک تیم یک نفره یا رهبر یک شرکت در حال پیشرفت باشید، همیشه می‌توانید بدون صرف هزینه‌ برای یافتن مشتریان جدید با مخاطبان موجودتان ارتباط برقرار کنید.

اما چطور؟ با استفاده از بازاریابی رابطه‌ ای که ما قصد داریم در این مطلب آن را بررسی کنیم.

بازاریابی رابطه‌ ای چیست؟

اصولا بازاریابی رابطه‌ ای به استراتژی بازاریابی جهت ترویج روابط هدفمندتر با مشتریان اشاره می‌کند تا رضایت دراز مدت و وفاداری به برند را تضمین کند. بنابراین، این نوع بازاریابی به پیروزی‌های کوتاه مدت یا معاملات فروش ارتباط ندارد. برعکس، تمرکز آن روی خوشحال کردن مشتریان در دراز مدت است. فراموش نکنید که مشتریان بازگشتی نسبت به مشتریان جدیدتر خرج بیشتری دارند.

اما چرا؟ زیرا مشتریان کنونی با درک ارزش محصولات و خدمات‌تان وفادارانه روی برند شما سرمایه گذاری می‌کنند. علاوه بر این، در صورت راضی بودن مشتری از برقراری ارتباط با شما به احتمال زیاد بارها و بارها برای رفع نیازهای خود به آغوش کسب و کارتان بر می‌گردد. از این نظر، بهترین زمان برای شروع یک استراتژی بازاریابی رابطه‌ای همان زمان بعد از خرید مشتری است.

بازاریابی رابطه‌ ای چیست؟

مزایای بازاریابی رابطه‌ ای

درست مثل بیشتر اشکال تاکتیک‌های بازاریابی کلاه سفید، استفاده از استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ ای هم برای برند شما مزایای مختلفی به همراه دارد. همچنین، در صورتی که درست اجرا شود موثرترین راه‌ها برای بهبود کسب‌ و کارتان از طریق تبلیغات رابطه‌ای موارد زیر را شامل می‌شود:

  • تقویت وفاداری مشتری و افزایش نرخ‌های حفظ مشتری

  • ایجاد آگاهی از برند و ارزش ویژه بیشتر از طریق ارجاع مشتری

  • افزایش فرصت‌های فروش مکمل و پیش فروشی برای مخاطبانی که از قبل برای شما ارزش قائل هستند

در بخش بعدی می‌خواهیم نگاهی به چند مثال از تبلیغات رابطه‌ای شرکت‌هایی بیندازیم که از این استراتژی برای حفظ مشتریان کنونی خود بهره می‌برند. همچنین، نحوه پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی رابطه‌ ای قوی را هم بررسی خواهیم کرد.  

مثالی از بازاریابی رابطه‌ای

دلتا

شرکت هواپیمایی دلتا قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی در ایالات متحده است. دلتا با استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای برای حفظ وفاداری مشتریان به برند غریبه نیست. یکی از مؤثرترین روش‌های آن‌ها برنامه SkyMilesاست. مشتریان می‌توانند با ثبت نام در آن بر اساس مبلغ پرداختی مایل‌ها سفر هوایی را به دست ‌آورند.

این شرکت همچنین برای بهبود پیشنهادات سفرهای هوایی خود بر اساس مایل از طریق مشارکت با تعدادی از شرکت‌های کارت اعتباری مانند American Express به مشتریان به شرط استفاده از کارت‌های اعتباریSkyMiles مایل‌های اضافه ارائه می‌دهد. شرکت دلتا با استفاده از این استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ ای موفق به انجام موارد زیر شده است:

  • ساخت یک پایگاه مشتری وفادار تا مشتریان همچنان آنها را نسبت به رقبا ترجیح دهند

  • ادغام بی عیب و نقص کسب و کار خود با زندگی مشتریان از طریق استفاده روزانه از پلتفرم‌های محبوب افراد

در نتیجه، استراتژی بازاریابی آنها جواب داده است، به طوری که آنها به تازگی موفق شدند توسطJ.D.Power رتبه اول را برای رضایت مشتری در خطوط هوایی آمریکای شمالی کسب کنند.

فهرست:

معرفی

درباره هواپیمایی دلتا ایرلاینز

بازاریابی رابطه‌ ای: هنر جذب مشتریان وفادار

مثالی‌ از بازاریابی رابطه‌ای

استراتژی بازاریابی رابطه‌ ای

برقراری ارتباط با مشتری در همه جا

ادغام فناوری برای عملکرد موثرتر بازاریابی رابطه ای

ارائه مشوق و پاداش برای وفاداری مشتری

عرضه ارزش و کیفیت

تمرکز روی ایجاد روابط دراز مدت با مشتری

تاکتیک‌های بازاریابی ایرلاین‌های بزرگ

استراتژی برندینگ؛ این ایرلاین‌ها بر این موضوع تمرکز دارد:

تجربه خوب مشتری

شفاف سازی کیفیت خدمات

دومثال موردی از اراده خدمات ایرلاین ها

مشتریان چه چیزی را از یک ایرلاین توقع دارند؟

ترفندهای مدیریتی ( ترفند کاهش هزینه)

استراتژی کاهش هزینه در شرکت دلتا

اقداماتی در جهت چگونگی ساخت استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال در شرکت هواپیمایی دلتا

تکنولوژی RFID اولین قدم برای تحول دیجیتال-مثال موردی هواپیمایی دلتا

کاربردRFID درهواپیمایی دلتا

تنوع بی دلیل در کسب و کار به جای سوددهی زیان بار است!

نمونه‌هایی از بهترین کمپین‌های دیجیتال در سال‌های گذشته-مثال موردی هواپیمایی دلتا

ماتریس آنسوف درشرکت هواپیمایی دلتا

شرکت دلتا ایر لاینز از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند

نفوذ در بازار

توسعه بازار

توسعه محصول

تنوع بخشی

ماتریس BCGبرای هواپیمایی دلتا

تحلیل  ماتریس BCG

کاربرد ماتریس BCG در اجرای استراتژی سطح تجاری

ستاره ها

گاوهای شیرده

علامت سوال

سگ ها

چارچوب VRIO

تجزیه و تحلیل بازاریابی Delta Air Lines Inc 5C

  کاربرد مدل 5در Delta Air Lines Inc

جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:

مشتریان

رقبا

همکاران

زمینه

مدل 7 اس مکنزی در شرکت هواپیمایی دلتا

عناصر سخت و نرم مدل McKinsey 7S

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش


نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش

نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش

نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش
دسته بندی فرم و مستندات
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود نمونه متن موافقتنامه مشاوره به فرمت ورد و قابل ویرایش